وبسایت هواداران چلسی
وبسایت هواداران چلسی

وبسایت هواداران چلسی

www.4030movie.ir

رسمی: ماریو پاسالیچ به چلسی پیوست

پس از تکمیل انتقال خود، Pasalic گفت: "من بسیار خوشحال هستم چرا که من در حال حاضر یک بازیکن چلسی هستم. من  من باید از همه در تیم Hajduk تشکر کنم. این در حال حاضر یک شروع جدید در زندگی حرفه ای من است . به ادامه مطلب بروید. 

                                                               

                                                                        
                                                    ترجمه اختصاصی چلسی مووی

ادامه مطلب ...

تمرینات چلسی امروز آغاز می شود


امروز بازیکنان چلسی در کمپ تمرینی کوبهام حاضر خواهند شد و از در روز های جمعه و پنج شنبه هر روز 2 جلسه تمرینی در صبح و عصر خواهند داشت.

کمتر از 2 ماه از آخرین بازی چلسی در فصل گذشته می گذرد و آبی ها در اواسط آگوست در اولین بازی خود در فصل 15-2014 به مصاف بارنلی خواهند رفت. به ادامه مطلب بروید. 

ادامه مطلب ...